hejhejhej

0kommentarer

jag lever och jag har inte brutit alla benen, ni kan andas ut. 
Idre var tipptopp med både skidåkning och snowboard, wieuw. Blev någon liten vurpa i knappliften med snowboarden, hrm, haha. lite pinsamt och lite skoj. Men som jag alltid säger, man får inte vara rädd för att bjuda på sig själv. 

Nu ska jag göra mig smörgåstårta och iväg på årsmöte meeed styrelsen, hua. men det fina är att ellen är med för hon ska gå meeeed i styrelsen, och det gör mig väldans happy! + att vi får se en himla bra pjäs for freee (det fina med medlemskapet, huaha). 
Har varit inne i kalmar idag och provat tre väldigtväldigt tjusiga klänningar ifrån Felicias kollektioner, hon är SÅ duktig! De var så fina och de satt som en smäck :) Det ska bli superskoj att gå den visningen ska jag säga er. Sedan efter provning blev det lunch på 4kök, kycklingsallad och en massa prat, väldigt trevligt :) 

nehe over and out på er, nuuu ska jag göra i ordning min lilla MACKTÅÅÅRTA (: 

/ f. 

Kommentera

Publiceras ej