goderkväller

0kommentarer

nu ska jag säga godnatt, men tänkte bara säga att jag gav mina föräldrar ett gott skratt när de läste mitt förra blogg-inlägg om missförståndet, haaha. Alltid härligt när man kan ge någon annan ett gott skratt. Det vara bara simon som inte fann det lika roligt, men sen är han ju som han är. (dvs. en underbar och gullig lillebror med en viss avsaknad av humor, i vissa fall.). 

Sen blir det trots alla odds, VÄXJÖÖÖÖ universitet med kulturledar utbildningen. Mina föräldrar var lite oroliga över om det verkligen fanns några bra jobbmöjligheter inom den "sektorn", men då kom jag med så bra argument att de inte kunde annat än tycka den var bra. woho. skönt, då har man ett orosmoment över. Jag menar om jag gör praktik utomlands så ger det säkert en himla massa, eller hur? 

Nehe nu är det sovtime, för imorgon är det uppstigning tidigt på grund av KÖR(som i bil)lektion, klockan åtta. bläk.. 
Men jag avslutar med två wow bilder ^^


sovgott, godnatt (och allt vad det nu är)

over and out 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej