fredagfredagfredag

3kommentarer

hallaaau. 
jaha, då var det fredag igen, HÄRLIGT! För detta är ingen vanlig helg, utan imorgon åker vi mot Idreeee för en hel veecka full med skidåkning och massamassa skoj! 
Sitter även idag på staden och framtiden lektionen, men idag har jag skrivit mer än tre punkter, så jag kan blogga med gott samvete.  Kan också meddela att min lillebror sitter två klassrum bort och gör nationella engelska (hör-/läsförståelse) så jag sitter och håller tummarna för honom. Men det kommer han nog klara galaaant :) 

Kunde inte somna igår, så nu får jag skylla mig själv över dagens trötthet, attans.(ni vet sådär svider i ögonen trött, ja usch).
Annars så var vi (amanda,mårten,sara,jakob&jag) inne i kalmar igår och lyssnade på två tjejer som pratade om au pair arbete i USA, intressant värre. Meeen får se hur det blir med det, vet inte riktigt vad jag känner för, mycket som låter spännande och roligt så det blir svårtsvårt att välja.

Så nu blir det blogg-uppehåll på en vecka.. inte för att jag har så värst många läsare som kanske bryr sig, men jag tänkte meddela det i alla fall, haha. 

ni får ha det himla fint, och hoppas att snön håller sig borta härifrån(mönsterås) i alla fall. För när jag kommer hem vill jag ha vååår! 

over and ouuut
/ F. 



3 kommentarer

sara

13 Mar 2009 12:19

åh vad du åker hela tiden! sen får du allt ta och stanna hemma men först får du ha det så bra honey <3 :)

Josefin

17 Mar 2009 22:01

Hoppas du har det bra i snön och inte vurpar allt för mkt (inte för jag tror att du gör det) Ett tips, om det skulle komma en lavin, åk störtlopp då har du en chans att komma ner före den. Tänk att den inte är ond, den vill bara komma först!

Ses i helgen :D Ha det bra nu!

Ellen

20 Mar 2009 22:59

hälsa snön och backarna från mig :D

Kommentera

Publiceras ej