hejsan

2kommentarer

tänkte bara säga att loajs är en hejjare på finska. Eller nej, men hon är en hejjare på att fixa blogg-design :)
För just nu sitter hon och filar på en ny en till mig, vad skulle jag gjort utan dig ;) haha
Nämen hon är ju en hejjare på mycket hon, inte bara bloggar(loyuise.blogg.se), utan ja allt möjligt. Hon är himla bra i alla fulla fall, och jag vet helt ärligt inte vad jag hade gjort utan henne ! (inte bara för blogg-designen alltså). 

kusinvitamin <3 :) (bilden är inte direkt från igår, men tycker den är himla tjusig på oss iaf) 

2 kommentarer

Louise

08 Mar 2009 01:23

HAHAHA, du är bäst! ALLTID <3 Luuuuve you big time

Louise

08 Mar 2009 23:10

så lite så, my love! Hoppas du blev nöjd, annars gör jag bara en till. det är bara roligt :)

Kommentera

Publiceras ej