Varning, dålig uppdatering!

0kommentarer

Börjar med en bild på mig själv. Just för att ni ska veta vem det är som skriver. Jag vet att det är en suddig bild men ni ser nog....just det, det är gästis här igen! 

Har inget speciellt att förtälja men Frida uppdaterar ju så sällan så jag känner en plikt att göra det. Plikttrogen som man ibland är. Idag var vi nog alla i skolan en snabbis. Ska kanske dit ikväll igen. Igår fixade vi walk on fame och sedan blev det en glass på nynäs. Härliga dagar nu innan studenten. 


Veckan är väldigt soft, men vi gillar att! Imorgon är det fest men det blir luuugnt för jag, smart som jag är, tog på mig att köra till Ragna då vi ska till henne på torsdag. Men det blir kul det med. 

coola vi är!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jag är en sådan som tycker att det är extra fint med många utropstecken. Så här får ni några till

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!      !!!!!!!!

Det är ett hål för att göra det lite extra snyggt med några mellanslag mitt i allt. Fick även mina nya armband från accessora.se idag. Alltid lika kul med paket i brevlådan. Sen fick jag ett brev från Mona Sahlin, ja ni läste rätt, hon vill att just jag ska rösta på hennes parti i valet nu på söndag. Men jag vet inte riktigt hur det blir med den saken. Kanske om hon hade haft ögon, då hade min röst hamnat där. Eller näe, nu ljöööög jag. Man skola icke ljuga. Vet inte vad jag ska rösta på, än i alla fall. Tillbaka till posten, fick även en katalog som jag beställt om resor, volontär å en massa runt om i världen. Sen var det bara reklam. Så all post var till mig, hur ofta händer det liksom?????!?!?!?!??!?!?!? (tycker även det är fint då man blandar frågetecken och utropstecken) 

Näe, nu ska jag inte uppehålla er mer. Hörs och synes! 


Kommentera

Publiceras ej