back on track

0kommentarer

Hellaaauuuuuw!

Efter otroligt många veckor av bloggtorka är jag back on track ;) Inte för att jag brukar blogga direkt mycket, men i alla fall. Tur är det iaf att jag har min fine vän utter som tar hand om uppdaterandet när inte jag orkar, haha.

Nu mullrar det här på  västkusteeeeeeeen.. uschusch.
Idag har vi varit i Grebbestad och där vi bland annat hälsade på mackan och hampus! Det var superskoj, hahah. SUPRIIIISE indeeed. De hade ingen aning om att vi semestrade här, men vi visste ju vart de bodde/jobbade så när vi var på väg upp mot strömstad passade vi på att säga hej. Hoooohojaja säger då det, deras miner slog allt, "nämen vaaaaaaaa? det .. ni kan ju inte .. eller.. oj" något i den stilen. skojskoj :)
Efter det blev det sol och bad i Grebbestad (RIMMADE, haha) sedan bar det av mot Strömstad för att äta, och nu sitter vi här i kungshamn igen.

Tror jag måste sluta skriva nu för åskan kommer närmre, ackack. Bilder får komma en annan dag :)
Men nu fick ni iaf en liten uppdatering ;)

(dessutom vet jag att jag anände fel form av likadant/likadanA här i inlägget nedan men jag orkade inte ändra det.. :p )

Ha det toppen
over and ooouuuuut
/ f.

Kommentera

Publiceras ej