totalt off .

2kommentarer

halli hallååå.

Jusr nu sitter jag hemma i tvsoffan all alone. Skulle som sagt suttit i mitt söta lilla bås uppe på Erihs Armatur just nu, men icke sa nicke. Vaknade imorse och mådde apa så det fick bli en dag med sömn och vila istället. Kroppen har börjat säga ifrån lite nu med "sena" kvällar och omänskligt tidiga mornar + lite laktosfriaprodukter på det = inte bra.
bläkbläk.

Sitter just nu och kollar på marathooon av The City på MTV, och det är prettttttyyyy braaaa.
Vet inte vad jag skaaa skrrrriiiivvvaaa meeer, kanske att Utter och Becca var med på Tv i Måndags :D de var på Liseberg och tittade på allsången med Lotta Engberg.





några piiiiiicccccs på mig och knaskusinen loaaaajs, från hennes lilla besök här förra veckan. Just nu ligger väl hon och schhhhteeeeeeker på kretaa, och jag hoppas hon solar lite åt mig med (;


nuu ska jag äta något en sova en stund.
ha det finneeemaaaang.

over&ouuuuuut
/ F .

2 kommentarer

Fliis

31 Jul 2009 10:21

du är alltid lika vacker Frida! Så fantastisk och underbar människa! Hoppas din sommar består av massa glädje och sol!

Stor puss på dig

Louise

17 Aug 2009 10:59

JAG SAKNAR DIG, LOVE!

Kommentera

Publiceras ej