mot huvudstaden

1kommentarer

hejdå mönsterås och hej Stockholm,
imorgon ska jag upp dödligt tidigt, nämligen kvart över fyra (!!!!!), det blir till att sova på tåget. Men det positiva med den tidiga uppgången är att vi får en hel dag extra i staden. Sen på onsdag gäller det, då är det dags för Oasis i globen. Hoppas dock aftonbladets recensent hade ludd i öronen eller en dålig dag, för den recensionen var inte direkt munter. Men jag slår vad om att det kommer bli en toppen konsert, jag har ju inte sett dem innan så jag har inget att jämföra med. 

nehe nu ska jag gå och lägga mig tänkte jag så jag orkar upp imorgon, herreguh. men som sagt det blir till att sova på tåget :) Måste ju vara pigg när jag ska möta Gustaf och Elsa för fika, då kan man inte vara sömnig inte. 

men ha det så bra,
så hörs vi på torsdag igen (; 

over and out 
/ f. 


1 kommentarer

Louise

28 Jan 2009 14:01

SAKNAR DIG, HÖRAS SNART?! Ha det grreeeejt i sthlm! måste ses snart, mi love :)

Kommentera

Publiceras ej