sick onsdag.

0kommentarer

hejhejhallå.
Sådär, ännu en dag är förbi. Denna onsdag har spenderats soff/sängliggande med en kudde på magen. Vaknade med megavärk i högersidan, precis som när jag ätit något med mjölk i.. det knasiga är att jag inte gjort det, vad jag kan komma på i alla fall. Så jag har funderat all day long ska jag säga er på vad som kan ha orsakat denna smärta (haha, lät dramatiskt.). Efter ett flertal värkmoment, kom som typ sammandragningar, mycket märkligt just eftersom jag inte kan komma på vad jag gjort, men iaf jag beslöt mig för att ta det lugnt och vara hemma. Hade nog sett lite skoj ut i skolan om jag kommit därr gående i hukande ställning, har nämligen lite problem med att sträcka upp mig, så jag ser ut som en liten tant när jag hasar fram. Simon(lillebror) har också varit sjukis idag, han har mega-röd-svullen-hals, så vi har glott film och sovit i var sitt  hörn av soffan. Blev lite SACT avsnitt vilket fick mig att vilja åka till en stortstad, vilket jag faktiskt snart gör! Den elfte februari flyger itlaienska-klassen mot Rom! Kommer bli så sjukt bra.
Såg också en otroligt bra film, the guardian med Kevin Costner och Ashton Kutcher i huvudrollerna. Den var grrrrymt bra! Väldigt bra slut också, se den om ni inte redan sett den!

Naeh, sovmorgon imorgon också vilket är rätt skönt (: Hoppas också att magen vill vakna på rätt sida så jag slipper ligga hemma imorgon med. Det är så traukigt att ligga hemma, man missar allt och kan inte träffa kompisarna. Neh, friskis är vad man vill vara! 

Nuuu ska jag snart sova, ska lääsa lite först bara.
Ha det finneeemang! 

over and out
/ f. 


IDAG ÄR DET FÖRRESTEN EXAKT TVÅ VECKOR KVAR TILL OASIS !!! 
ville bara upplysa er alla om detta. 

Kommentera

Publiceras ej