home agaaaain.

0kommentarer

Hejhejhallåå.

Nu är de tre dagars ledighet slut och jag är åter tillbaka i verkligheten. Ska jag vara ärlig så har det gått otroligt snabbt, känns knappt som jag har varit borta. Igår kväll när jag precis kommit hem och satt vid köksbordet och pratade med mamma, så kändes det inte som om jag varit borta, lustigt. 
Men jag har i alla fall varit borta och det har varit JÄTTEbra, helt oootroooligt. Konserten var över förväntan, och visst kan jag hålla med DN:s recensent, de kanske inte stoade och hoppade runt så mycket på scen. Men grejen är väl den att det är inte riktigt deras grej, de är lite mer sådär softa och försöker se lite små coola ut, och jag tycker då allt att de lyckas. Men skitsamma i vad recensenterna säger, jag är i alla fulla fall väldigt nöjd och jag hade super kul. 
Säger bara det, gåshud när hela publiken sjöng med Noel refrängen på "don't look back in anger", det var helt ärligt magiskt.  
Det som var lite sådär småskoj, var att Liam gick av scenen ett antal gånger exempel när Noel körde solo och sådär, och han blev bara lustigare och mer "laid back" för varje gång han kom tillbaka.. man kan ju undra vad han gjorde där ute? haha. 
Måste också säga att förbandet var himla bra de med, Caesars, de där som har gjort alla sommarlåtar, som typ Candy kane och Jerk it out. Hade inte en aning om vilka de var innan jag kom dit, men sen så fort de började spela så blev det jubel och ett AHA ÄR DET DEM! hahah, typiskt mig, är sämst på låtnamn eller bandnamn, känner bara igen låtarna. Men nu vet jag ju iaf. 

Bästa låten: Don't look back in anger eller Lyla tror jag
Bästa känslan; Lyckan och gåshuden 

Mötet med Gustaf, Pär, Elsa och Frida var också hur trevligt som helst. Kändes inte som att det var fyra år sen sist. Supermys med fika och en massa prat, vilket snart måste göras om :) 

Naeh, nu har jag staden och framtiden, och vi håller på att planera en ny del i mönsterås. Jag tänkte rusta upp solhem lite smått, så att det blir lite mer tilltalande. 
Måste nog jobba liiiite nu tror jag.


ha det bra
over and out 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej