hellau (:

1kommentarer

LYCKA för nu har jag skickat in mitt psykologiarbete, dock försenat men det är i alla fall inne och jag blev riktigt nöjd så det känns mycket bra! Bara engelskan kvar nu att sätta tänderna i, sen är det lugnt ett tag.
Annars är livet finfint för tillfället, skolan är igång igen och man har nästan glömt bort att det nyss var lov. Religion B och Filosofi A är nya lektioner för denna termin och jag ser fram emot båda två. 
I religion B är en uppgift att vi ska fördjupa oss i en sekt som vi sedan ska besöka under vårt besök i sthlm i mars. Mårten, Jag och Jakob ska hälsa på hos scientologerna, ni vet som Will Smith och Tom Cruise är med i ^^ Tvivlar dock på att de besöker Svergie... Men det är iaf en helknas religion, de tror stenhårt på utomjordingar, dels det att det kostar sisådär hurmycketpegnarsomhelst att vara med i. Näe men seriöst så ska det bli riktigt intressant att läsa om det, dock är det en av de farligaste sekterna i världen.. haha ...så får väl se om jag kommer hem ifrån stockholm som hjärntvättad.. 

Annars ska jag snart tillbaka till skolan, haha, jag kan inte få nog (; Näe, så är inte fallet utan Calle och jag ska presentera Samhällsprogrammet för föräldrarna till baaarnen i årskurs niooo. Huajaja, det kan bli rätt intressant. 

Nehe jaha, nu ska jag titta på tv, vilket jag inte gjort på hurlängesomhelst, så det kan jag förtjäna :) 

ha det finnemang! 
over and out 
/ f. 

1 kommentarer

Felicia

14 Jan 2009 14:59

Ohhh! scientologerna, skoj jue! Jag ska nog jobba om Amishfolket! Wohooo! Lycka till och träffar du Tom Cruise hälsa från mig;) Haha

Kommentera

Publiceras ej