en vanlig naturkunskapslektion med spa06

1kommentarer

Hejhej hemskt mycket hej 

Nu har vi naturkunskapslektion, och alla jobbar SÅ hårt! (det var en liten lögn) Det är bara, eller jag tror iaf, att det endast är utter, sara och ante som pluggar. Tror att alla andra spelar, skriver blogg, läser aftonbladet, msn:ar eller något annat liknande. Vi är så effektiva i denna klass! Nej men ärligt, vi är flitiga och gör bra ifrån oss i alla fall. Men hur skoj är egentligen anlag och könskromosomer? Huhnej. Min hjärna smälter. 

"vad vill jag egentligen, det har jag funderat på länge, men har inte kommit på något bra svar" - Jossan
Jossan alias rydis och jag sitter här och är jättejättejätte trötta, vilket resulterar i skratt, vilket inte är så positivt bemött av vår käre lärare. Fast jag måste säga att vi kunde inte haft en bättre lärare i detta ämne, för han förstår vår trötthet dessa eftermiddagar och brukar vara rätt rolig, så han är bra han! 

nehe nu bestämde vi oss, "nu klipper vi här" som rydis smart sa 

over and out
/ f. 


konstigt inlägg jag vet ! :O

1 kommentarer

Anonym

22 Jan 2009 17:21

jag jobbade flitigt på denna lektion frida

Kommentera

Publiceras ej