2009 - nytt år, nya möjligheter

1kommentarer

Hellau,
första inlägget år 2009, inte dåligt det inte. Jeeklar vad tiden går alltså, nu är det knappt sex månader kvar till studenten (!!!!) huuh, men innan det ska det hända en massa annat skoj förhoppningsvis :) Snart är det dags för Oasis i Globen, ska bli riktigt roligt. Sen Rom med Italienska-gänget, Stockholm med spa och spb, balen och studenten. Om jag tyckte hösten gick snabbt kommer väl våren gå ännu snabbare. Det är bara att hålla sig fast och åka med helt enkelt. 

Nyårsafton blev i alla fall riktigt lyckad! Massa skratt, trevligt umgänge, sång och dans, kunde inte önskat mer. Haha, kanske kunde raketerna dock ha funkat som normalt, men annars var allt tipptopp.  TACK alla för en toppen avslutning på 2008 och en toppen start på 2009! :) 
Första dagen på året har dock spenderats sovande och soffliggandes på grund av att jag har åkt på en jäkla förkylning, haha där trodde ni allt jag skulle skriva att det var pga ngt annat ;) Men det är faktiskt förkylt, inget bakfullt alls idag faktiskt. 

Imorgon väntar ansiktsbehandling i Kalmar, ska bli av med alla fula utslag och finnar i ansiktet. Det blir smärtsamt men OJ så bra det blir efteråt (förhoppningsvis) :) Sen på kvällen kanske det blir en liten träff med några kompisar, som står ut med att jag kommer se ut som att jag har glassplitter i hela ansiktet ;)  
Naeh, jag borde nog sova, ska upp tidigt imorgon,
Ha det toppen, och jag önskar er ett gott nytt år fyllt med roliga händelser ! :) 

over and out 
/ f. 

1 kommentarer

Josefin

07 Jan 2009 23:15

SEEEEEEEGO, är det dina vantar eller :P ?

Kommentera

Publiceras ej