torsdag .

1kommentarer

Idag om en vecka är jag i ROOOOM nu med italienska -gänget, skojskojskojskoj. 

Eftersom att min dator inte tycker det är nödvändigt att jag kommenterar i andras bloggar (det tar 250000 år att ladda upp..) Så ska jag skriva det här istället. 
"Lille Utter, jag ber om ursäkt att jag var frånvarande på projektet idag och istället försjunken i cellen och mendels ärtor. Jag lovar att jag ska komma med nya friska tag från och med nu ;D "

Efter skolan blev det fika med tonna och sara på lilla bageriet, vilket var supermys och mycket trevligt. Så pass att vi satt kvar efter stängningsdags, vilket vi inte hade en aning om förrens vi var på väg ut och såg att de stängde vid fem (klockan var då cirkus tjugo i sex.. haha.) Men hade det velat att vi skulle gå hade de nog snällt bett om det. 
Jag hittade våran bil parkerad utanför och jublade lite smått, det visade sig att mamma och pappa var på banken så jag slapp cykla hem (Y) Mycket bra mycket bra, haha. Åkte runt Netto och fann bästa matilda i kassan, som också fick sitt körkort igår så jag måste nog skriva GRATTISGRATTISGRATTIS huldatulda ! :D  Det var en del glädjetjut och hysteri igår när jag fick åka med på första turen, hon körde galaaaant, haha. 

Annars ska jag sätta mig med körkortsteorin, känner mig rätt sugen på att ha det där kortet nu ska jag säga er. Har en kööörlektion tomooooorrow vid 08.00, förhoppningsvis blir det inte så många fler. 
Var ute och körde nyss, skulle köra till nabben MEN det var superfet dimma ute så jag såg knappt någonting, kände mig som en liten tant där jag satt kisandes. Så pappa fick faktiskt ta över i Ålem och gasa på hemåt, haha. Jag är en vekling ibland, men det är inte bra att köra när man inte ser, så det så. 


För övrigt tycker jag synd om mina armar, eller mest vänsterarmen, det känns som om någon slitit ut och sedan satt tillbaka den igen. ackackack. Jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte hade haft min bästabästa mamma som får det att bli bättre. Det är då inte dumt med en sjukgymnast i familjen ska jag säga er. Haha, näe men eftersom jag knappt har kunnat räta ut armen på hela dagen, så fixade hon det på ett kick, smidigt smidigt. 

neeeh nu ska jag pluggaaah lite. 

over aand out
/ f. 


1 kommentarer

Josefin

05 Feb 2009 22:06

Fridis, det är ingen fara. Kom du med nya tag, tror jag håller på att tappa mitt. haha ;D

Men hoppas att provet gick greeeeeeat :)

Ses imorgon polarn!

Kommentera

Publiceras ej