tisdag

0kommentarer

hejhejhejhej

Nu är klockan egentligen för mycket för att skriva här, men jag ska snart sova.. Promiiiiiise. 
Dagen har varit grrreat! Det har varit "idrottsdag"/"friluftsdag" kalla det vad ni vill., Utter och jag firar tre-års-jubileum i år på denna aktivitetsdag, samma tradition i tre år alltså. 
Dagen i alla fall, började med en lååång väntan på en försenad buss (jag frös nästan ihjäl.) sedan gick vi nästan fel i år igen (utter&jag, vilket var mitt fel, de andra gick rätt..), sedan kom vi fram till Nordic Club där vi trodde att vi skulle få dansa afro power, men icke sa nicke. De hade en jäkla dubbelbokning så vi fick ha styrketräning i grupp, med skivstänger (jippiii...) Nej, jag måste låta mer entusiastisk, det var inte så hemskt, det var faktiskt rätt skoj, det kan dock inte jämföras med dans, men iaf. Helt seriöst så höll jag på att tuppa av när vi körde med de där stängerna och tyngder liggandes på den där "plattan", jag trodde min sista stund var kommen, eller i alla fall mina armars. För OJ vad jag är svag, hahaha. Däremot kan jag skryta med att magövningarna gick riktigt fint, så det är alltid något. Eller i och för sig, det var mest de liggande delarna som tog emot, ståendes lyckades jag himla bra, förutom halvpassen där med underarmarna, det var hemskt. 
MEN vi fick tre gratisgångar, där man kan prova precis vad man vill (Y)! Det är ju inte dumt det inte. Bara det komiska att jag ska då alltid lyckas med något. När jag skulle hämta ut mitt sånt där "tre-gångs-kort" så skulle jag även ta ett schema. När jag sedan kom upp till de andra kollade jag igenom schemat och tyckte att det var himla märkligt att de bara hade tidiga pass, alltså under förmiddagarna. Sedan uppmärksammar Jonas, (läraren), att jag fått tag på 60+ schemat (!!) hahah, huaja, det bjöd i alla fall på en del skratt. 
Sedan blev det mat på 4kök (skrattade lite smått åt utters funderingar på varför det heter så)(josefinutter.blogg.se), sedan off toooo bowlingeeen. Det gick inget bra alls för mig, mer behöver jag inte säga. Utter slog strike på strike, Saris lyckades himla bra och även Jossan. Sen ska jag vara ärlig och säga att jag inte har koll på vad resten fick ,(amanda,anna,alma,sofie, erika) :) . 
Dagen var i alla fall MYCKET lyckad! Den avslutades sovandes på bussen hem. 

Annars har jag sovit typ hela kvällen, magen min är lustig. gör ont och är knepig. blir nog farbror doktorn om den inte blir bättre. uschochfy. misstänkte urinvägsinfektion idag, så mamma har tryckt i mig (eller ja jag har ju druckit helt utan protest) tranbärsjuice och sen citronte med pressad lime i, haha. Man gör ju vad man kan för att förhindra det.  Annars är det väl magkatarren eller stress som spökar skulle jag gissa på. förhopningsvis iaf.. bläk. 

nehenehe nu ska jag läsa om celldelning innan jag somnar. 
godernatter!

over and out 
/ f. 
med ömma muskler. tvivlar på att jag kommer komma ur sängen imorgon ... huuuh. 


Kommentera

Publiceras ej