onsdagonsdag

1kommentarer

hellau,
Denna dagen började inte bra, huvudvärk och magont, är det resfeber kanske ? Don't know, men sitter i alla fall i skolan just nu. Funderar på om det är bättre att åka hem och sova, så jag är pigg ikväll. Jag menar, vid fem går bussen mot nyköping och sen imorgon kvart i sju lyfter planet mot Rom (: så då måste man vara piggeeeliiin! 
Annars är allt finfint, jag är ännu en gång blondie. Haha, skulle göra LITE blonda slingor..som blev väldigt många.. vilket resulterade i att jag är jätte-blond, haha. Menmen, det går väl an, bara att vänja sig vid det helt enkelt. 
_____
Igår fyllde min sötkusin hela 19 år, och jag säger ännu en gång GRATTIS! och jag hoppas att du hade en mycket trevlig kväll utklädd till midsommarstång (;
också ett STORT GRATTIS  till Alma som tog körkort igår :D
_____
blääk, vad jag mår illa O_o inte skoj alls.. urk på burk .. 

Naeh, jag hör att Mårten och Jakob är duktiga och läser om scientologerna här bakom mig, så jag får nog joina min lilla grupp och vara duktig jag med. 
Men jag tänkte bara säga hejdå, ha det så bra och sakna mig inte allt för mycket ;) huha.
 Är hemma på måndag igeeen, om ni nu skulle undra. 

Lustigt inlägg I know, men sånt är livet på en pinne. 

ha det braaao!

over and out
/ f. 











(tänk vad vad lite som krävs för att göra en glad.. (-_^)  ) 



1 kommentarer

Fliisan

17 Feb 2009 00:03

Jag undrade;) Nu vet jag då när du kommer hem! Men varför fick jag inte åka i resväskan?! Dåligt Frida, dåligt;)

Kommentera

Publiceras ej