onsdag

2kommentarer

Hellaau loverzzz 

Just nu sitter jag helt ensam i klassrummet. Luktar jag illa? Är jag jobbig?, frågorna är många. Nej, men fallet är så att vi har historia C och resten av klassen jobbar med släktforskningen medan jag (och jakob som försvann spårlöst..) var den/de enda som har valt att jobba med arbetet idag. Jag kommer dessutom inte ihåg mitt lösenord till inloggningen i datorsalen, så jag ligger lite risigt till. Minnet är inte vad det en gång var, ackove. 
Jag kom precis tillbaka till skolan, var tvungen att cykla hem för att hämta en film, som var lite försenad.. Det var kyligt och motigt, men jag överlevde. Det som inte gjorde saken bättre var det att min lillebror körde om mig med sin moped när jag var halvvägs, och det visade sig att han skulle hem han med. MEn det upptäckte jag ju inte förrens jag väl kommit hem, flåsandes och kall.. Då kläcker min käraste lillebror ur sig " men varför bad du inte mig hämta den?"  JAA, VARFÖR?!?! Det är ju frågan, vilken jag också ställde mig själv, många gånger. Men jag insåg att jag redan hade cyklat hela vägen, och ja då är det lite sent att fråga sig det.. så jag gav upp. Men nu vet man ju det tills nästa gång, alltid något. Man ska lära av sina misstag helt enkelt. 

Skriver fortfarande om mordet på John F. Kennedy, och jag måste säga att det är väldigt intressant! Var det en konspiration, sammansvärjning av FBI och maffian eller bara en galen liten man? Det är frågan det. 

Nu lyssnar jag på min fina spellista på spotify och upptäckte att songbird med oasis inte gick att spela längre (!!!) åh, dagens i-lands-problem. 

jag ska avsluta med en bild på min framtida man:

Ryan Sheckler, bara för att han är grym på skateboard och übersnyggig. 
hojthojt. tillbaka till verkligheten!

nu ska jag fokusera ett tag på skrivandet..phu.. 

over and out 
/ f . 
(är det någon som möjligtvis har kortat av mina armmuskler i sömnen..?? )

2 kommentarer

sara

04 Feb 2009 20:13

åh frida det var jag men jag tyckte det var välbehövligt så du faktiskt i alla fall kunde tro att du var lite duktig igår ;)

sara

04 Feb 2009 23:37

fasen vad smart du är, hade med valt ballongen faktiskt :D

Kommentera

Publiceras ej