goderkväll

1kommentarer

Här sitter jag och glor, igen. Attans bananer, jag som skulle sova tidigt! Men sånt är livet på en pinne, det är lätt att vara efterklok helt enkelt. 
MEN jag är säkert hemkommen ifrån romantikens stad - ROMA - (halva ROMAntik, har ni tänkt på det ..? ). Resan har varit tipptopp. Lustigt att komma hem till ett vitt Mönsterås när man spenderat 4 och en halv dag i ett soligt och grönskande Rom. Där ni, där växte det apelsiner och clementiner i träden och gräset var grönt. Solen sken och värmde i alla fall lite. Maten var fiiiinfiin, och jag har åter igen förälskat mig i Parma-skinka, huh så smaskigt! Mathilda och jag fick rosor på stan och vi lyckades shoppa en del med, mellan de olika besöken på diverse sevärda ställen. (Y) tippetitopp!
Jag överlevde flygresan, tänka sig, ännu en gång. 

Nu väntas sportlov i alla fulla fall (: 
Höjdpunkten blir besöket hos kusinerna i Vilshärad, fredag till söndag, ska bli hiiimla mys :) 

Nahe, om man skulle sova lite kanske ? Körlektion vid ett imorgon, sista taget nu innan det smäller, haha. nej usch det lät ju som om jag skulle krascha, det vill jag ju inte. Men, jag tror att ni fattar... eller ? 

Sov så gott,
over and out 
/ f. 

En fräsig bild på mig och grabbaaarna gruuus, där Calle och jag gör JapanPoserna. 

Sen en på mig och Mathilda när vi schteeker lite i solskenet ^^ haha 

och en på nästan hela gruppen utanför påvens boning, där mathilda och jag bär vår bigga påse med frukost, haha. 

1 kommentarer

Emmy

23 Feb 2009 12:55

snygga romare ;)

Kommentera

Publiceras ej