award

1kommentarer

Hellaauw. 

För ett bra tag sedan så blev jag nominerad av min bästafina Louise (loyuise.blogg.se). Men min dator (Mac) är lite efter och kan därför inte länka bloggar, så jag har låtit bli att kommentera det hela över bloggen. Men nu tänkte jag att skit i länkarna jag skriver ändå, haha. 


Skicka vidare detta Award till någon man tycker behöver den.
Kopiera bilden och lägg den i ett inlägg.
Skriv vilka 5 du vill ge denna award till och länka dem.
Skriv sedan i deras bloggar att du gett dem en Award. 

De jag vill skicka detta vidare till är saaranilsson.blogg.se (sara), Loyuise.blogg.se (du får tillbaka den^^), pendelbarn.blogg.se (ellen), elope.blogg.se och sist men inte minst Josefinerydhage.blogspot.com (jossan) :) 

________________________
over&out .

1 kommentarer

Emmy

03 May 2009 14:52

ÅH DU MILDE! Det här hade jag missat, tackar och bockar och detsamma!

Kommentera

Publiceras ej