söndag

0kommentarer

Hellaauw. 

Idag är det söndag, och det bästa med det är att det är ingen skola på hela veckan ! tipptopp. 
Helgen har varit väldigt bra, det börjades med maskeradpartaj hemma hos Amanda med klassen. Igår var det mys i solen och sedan grillning ute på talludden, muy trevligt :) 
Det är bara denna dagen jag har lite problem med, vet inte hur jag ska göra. Men det löser sig alltid. 

Nu sitter jag och väntar på att köttet ska bli klart, pappa är grillmästarn (Y) Till det blir det bakpotatis och en massa god sallad, goooottiiiiii! 
Sitter också och funderar på vad jag ska göra med mitt liv, haha, djupt och bra. Vad som ska hända till hösten, eller närmre, Sommaren (?!). Semester med familjen en vecka är i alla fall nästan spikad, och jag skulle bara vilja spola fram tiden tills det att vi ska åka, om vi nu åker. MEN som sagt hoppashoppas, håller tummarna för fullt. 

Naeh, nu ska jag snart ta ut potatisarna ur ugnen och slå in dem i foliiieee, sen är det mattime! 

 
sommar i Nice  ? 

Over and Ouuuuuuut 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej