tiiiiisdag

0kommentarer


hellaauw.

Idag är det tisdag, och jag är glad, hahah. Jag är färdig med min körning och min teori, ÄNTLIGEN! Detta är min anledning till glädje. Så mina vänner nu blir jag bokad, ja alltså uppkörning, HÄRLIGT! Ville bara dela med mig utav min glädje.

Jag har annars idag varit duktig och tränat, ätit fläskpankaka, träffat matildau, emmy (som är elope.blogg.se som jag i inläggen nedan gav award, men glömde skriva hennes namn, men nu vet ni) OCH danneman. Emmy och jag gav nämligen matildau en perfym som Dannemans mamma säljer, så då gav vi oss ut till oknö idag och hämtade den. Lekte också lite med daniels über söta hund, bobby. trevligttrevligt,

Nu är klockan mycket, och jag ska duscha och seda sova.
På fredag är det första MAJ! helt otroooligt! huaja.
På torsdag blir det visst att glo på tre drag som kommer till den lilla "staden" flowerpaint (blomstermåla, haha).

Nu står mamma här och vill åt sin dator, för det är där jag sitter. Gjorde pappa sällskap, han sitter och deklarerar så då tänkte jag liva upp stämningen lite med min närvaro.. .

Rörigt inlägg, JAVISST. Men jag är liiiite rörig så det är är sånt man får ta.

Godnatt, tack för din hatt, sa en katt en natt.

over and out
/ f.

nu är det våååååååååååååååååååår ! (:

Kommentera

Publiceras ej