påskislovis.

0kommentarer

Hellaauw. 

Nu är det tisdag vilket innebär första riktigt påsklovs-dagen (Y) Här sitter jag i köket, och gnolar lite för mig själv. 
Ikväll blir det grill och mys på Oknö igen, denna gång ska jag inte ta mammas jacka som fortfarande inte  har återhämtat sig från röken i söndags . 
Igårkväller var Saris och jag på promenix och snackade av oss om allt mellan himmel och jord. Sedan blev vi upplockade av Matildus, Emmy och Simon som kom fräsandes i Karlssons läckra lilla bil. Det blev att fara ner med dem till hamnen, där Jakob och Julia satt och väntade. Sedan anslöt sig även Dea, Bert, Challe och Lotta till gruppen (Y) Det blev snack, musiklyssnande, tända ljus, vattenpipa + en massa lekar, SKOJ!
Lekte burken som man inte lekt sen man var liten + en mängd andra lekar som sagt. Det var tipptoppetitopp! 

Idag skulle jag varit i Kalmar med Amanda, men det får bli på torsdag eftersom min mage bestämde sig för att må illa idag :( NUT FUN . 
Så istället har jag sovit en massa, åkt och handlade med matilda och vi tittade snabbt in i den nya djuraffären som hade invigning idag. Och vet ni vad de har, hör och häpna, ett Café för både djur och människor, CoooOOoolt. Det var riktigt fint, med en klädhörna och massa skoj till djuren. Nu har ju inte jag ngt djur mer än dammråttor. men jag kan tänka mig att många mönsteråsare blir glada över denna nya affär. 

Naeh, nu ska jag ta mig samman igen och plugga sen äta mat och sedan åka till Oknö (: 

byebyebyebyebeybey
over and out. 
/ f
John F. Kennedy arbetet står högst på listan . 
(bild ifrån londonresan, höstlovet -08) 
(jag ser väldigt mysko ut ...haha. .) 

Kommentera

Publiceras ej