långfredagen

0kommentarer

helllauw. 

Idag är dagen då man ska sörja (?), i alla fall gjorde man det förr. Fast det är inte riktigt vad som står på mitt schema idag. 
Har redan mumsat i mig lite påskgodis, huaha. Det är näst intill omöjligt att låta bli när det står en stor skål med godis framme.  Snart blir det att mumsa i sig porterstek sås och potaatis som är min absoluta favoritmat. (Y) . Mycket mumsande idag, haha. 

Ikväller blir det klassfest hemma hos amandaH, och maskerad står på schemat. Ska bli superskoj, eftersom att det var himlans länge sedan man var på maskerad (: 
Sara och jag ska gå som "par", två disney-filurer som hänger ihop. Ni ska få se bilder sedan, jag lovar. För vi lär se väldigt roliga ut, haha. tipptopp vettni. 

Igår kväll var familjen Mägeste ifrån Stockholm här och hälsade på. Vilket var väldigt roligt eftersom att det är minst två år sedan jag träffade dem. Det blev en chock att se Matilda och Mattias som vuxit en sådär 30cm sen jag såg dem sist. Vi kollade på det där nya sjuka programmet, "hjälp! jag är med i en japansk tv-show", vilket verkligen var underhållande. Sedan blev det även en massa mat, prat och bildtittande. mycketmycket trevligt. 

Jag måste också säga att PROJEKTET ÄR KLART !! :D lyckalycka! Igår i skolan skickade vi in arbetet, vi har bara den individuella utvärderingen kvar men den kunde komma in på lovet. MEN så skönt (: ! Vi har jobbat och stått i, nu förtjänar vi några lediga torsdagseftermiddagar. grrrrrrrreeat! 


tuppen är på plats, haha. påsken är här. 
sitter och mumsar på små färgade påskägg. härligt. 

näehe nu ska jag ut i det fina vårvädret!
Ha en bra daaog.

over and out  
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej