Josefin bloggar

0kommentarer

GÄSTIS ÄR HÄR!

 

 

Just det, ni läste rätt, gästis det är jag det.

 

Som ni kanske vet har jag haft det lite jobbigt på sistone. Det blev för mycket helt enkelt. Kände att jag var tvungen att fokusera på mig själv ett tag. Det blev en del tjafs och till sist gjorde jag slut, tryckte in mitt lösenord för sista gången och klickade sedan på delete. Till en början var det en lättnad, då hade jag mycket att göra. Fylla 18, utgång, körkort och allt. Men nu kan man känna en lätt saknad. Fast jag vill inte gå för fort fram. Vara den som tar första steget liksom. 

Därav blir jag en gästis eller SÄRBO som en del av er skulle kalla det. Delar lite vårdnad med Frida, snäll som hon är. Man behöver inte börja om på nytt nu, utan kommer i mitten.

 

Bjuder på en bild på mig. Vill ju bli välkommen och accepterad av er, tror jag. Det jag gillar bäst med mig på bilden är att den visar mina näst näst näst bästa sidor, så att säga.

Den visar i alla fall:

 

  • att jag är en check tjej = korrekt
  • att jag är en aning stel i munnen = inkorrekt
  • nervös/rädd eller något åt det hållet = inkorrekt

 

Bilden är i alla fall härlig. Det måste ni hålla med om. Det allra bästa är handen i midjan och det böjda pekfingret på mobilen. Det har jag böjd just för er skull.

 

Nu bugar jag och bockar för era applåder. (avrundning av inlägget)

 

När ni minst anar det dyker jag upp igen!

Gudd Baj

Kommentera

Publiceras ej