dagen före onsdag - Tisdag

0kommentarer

HEj. 
IdAg HaR DeT VariT eN VäLdiGt HänDelSeRik DAg.....................................
Hah, näe vem försöker jag lura? Denna dag har varit väldigt jättelite händelserik.  Jag vaknade, gick upp och åt gröt, gick och sedan sovsovsovsovsov.. gick upp igen och åt, sov framför tv:n, pratade lite i telefon, klippt håret, sov lite till, åt mat, osv.. 
SKOJ ? 

Nej okej, nu ska jag vara seriös. förlåt. 
Jag har som ni kanske förstår av det jag skrev över här, inte gjort direkt mycket idag mer än sovit. Detta är då för att jag varit hemma på grund av att min kropp helt enkelt bestämt sig för att jäklas med mig. Magen är iofs bättre, däremot har mina körtlar börjat dyka upp och göra lite ont.. (jag vet, uschusch.) Jag gillar inte när de liksom börjar synas, så jag fick paniken och ringde till mamma, haha, 18 år som jag är... 
Sen har jag också varit en snabbis och klippt mig, fick skjuts av min snälla lillebror på MOPPEn, jag försökte att inte synas, gjorde mig otroligt liten där bakom honom.. haha, lite komiskt, för jag kunde ju haft körkort och kört mig själv, om jag nu inte hela tiden hade lagt det åt sidan för allt annat.. men nu är det som det är, och då är det otroligt bra att ha en lillebror med mopeeed.  
Annars som sagt, har jag sovit. 
Förutom ikväller, för då har jag gjort klart mitt CV och skickat ut det till lite olika ställen, så nu får vi hoppas på det bästa :)! 

naeh, nu ska jag läsa igenom projektet en sista gång, för imorgon då ska vi bli klara (Y) ! 

hoppas ni mår bra i alla faller. 
over and oooouuuuut 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej