torsdag

0kommentarer

Hejhejhej.
Idag är det en sjukisdag, vaknade med dunkade huvudvärk och tjockishals. Då kändes det smart att ta en dag off och vila upp sig lite. Usch jag vill inte vara sjuk! Men imorgon blir det skola igen för till helgen då kan jag inte vara sjuk inte (: 

Förra helgen blev det kräftskiva i Karin G:s väldigt fina "sommarstuga"  lite utanför västervik med ett gäng härliga och roliga människor (: Det blev kräftfiske (även att jag inte fiskade utan skötte elden ;P ), vattenkrig, långa nätter, sång, dans, kräftskiva och mycket mer. Det var nog en av de bästa helgerna på länge ska jag säga :) Sen gjordes den ju sådär lite extra bättre av alla man spenderade den med så klart. 
Jag tror nog att jag skyller på vattenkriget när det gäller min tillfälliga förkylning faktiskt. Men det är smällar man får ta när man har roligt ;) 

Annars tycker jag nog att livet är rätt fint, det rullar på himla bra just nu faktiskt, haha. 
En sak som är säker och det är att ibland är livet  bra lustigt, det blir bra knas ibland.
Men oj så bra det kan bli, tror jag nog iaf. 
Det gäller väl som sagt att bara se det positivt och inte tänka negativt helt enkelt. För negativitet har vi inte tid med. 


neeeeeeh ni nu ska jag sova lite tror jag (: måste som sagt bli friksis! 
ha det fint (:

over and out 
/ f. 




Kommentera

Publiceras ej