torsdag

0kommentarer

När ska sjukan ge sig? 
Igår var det vandring på schemat, spa06 + spb06 åkte ut i de småländska skogarna och intog ostkustleden. Detta i ledning av Christina och sist gick även Jonas och Micke. Vi vandrade en sådär 1.2 mil in i landet, det gick relativt fort, med hjälp av lite ordlekar och fikapauser. Jag gjorde det ännu en gång, halkade lite snyggt på en blöt trädrot och denna gången hade jag med mig en 15 kilos väska på ryggen i fallet, slå det ni ;) Flugsvamp på benet och myggkrig ingick även i vandringen. 
När vi kom fram till vårt mål "nynäs-stugan", så var det tältuppsättning. Sara jag och Rydhage attackerade vårat från alla hål och kanter x) Det ville bara inte göra som vi ville, vilket ledde till att det tog oss cirkus en timma + hjälp av båda idrottlärarna att få upp det, men efter det stod det! 
Tråkigt nog fick jag feber och blev sjuker på kvällen så jag fick inte se om tältet stod natten lång, utan det blev hemfärd runt åtta tillsammans med Lejla och idrottsläraren Christiiina. 
Det var nog iaf rätt val att sova hemma där det är varmt istället för att frysa i ett tält med feber och halsont. Men trrraukigt värre att missa allt, men sånt är livet. 

Vaknade iaf idag utav ett gulligt sms som fick mig att må lite sådär bättre (:
nitton dagar kvar .. nu skulle jag faktiskt verkligen vilja kunna spola fram tiden, bara liiiiite iaf, snälla ? 


naeh, nu ska jag äta lite soooouuup + macka sen sova lite till tror jag. Kan inte gå runt att vara sjuk längre, måste bli piggeliiiiiiiiin!

ha det finneeemaaang :)
over and out 
/ f.  

Kommentera

Publiceras ej