tiiisdag

2kommentarer

Haj på er (: 

Sitter just nu i skolan och har lektion, staden och framtiden, för att vara mer exakt. 
Jag har också precis upptäck att jag råkat ta sönder mitt tangentbord på precis samma ställe som förra gången också, smartsmart. Lyssnar på Duffy med "Warwick avenue" också, den är läskigt bra om jag får säga det själv. 
Känner inte alls för skola just nu, skulle vilja vara någon helt annanstans. Och imorgon ska sp06-ligan ge sig ut på vandring rakt ut i skogen, härligt! Det ska regna också, låter det inte underbart att sova i ett blött tält? Men vi möglar nog inte, hoppas jag, haha. 
Helgen i växjö var tipptopp (: Henrik och jag invaderade Ericos lägenhet på lördagen och lämnade honom sedan sent på söndagen. Det blev bland annat rundvandring, fika, matlagning, filmtittande, slappande, vilket var riktigt bra (:
Gårdagen, eller kvällen kanske man ska säga, spenderades ute på Svartö. Det blev rundvandring, fikande, bildvisning och packande, muy trevligt och mys :) 
21 dagar, det går blixtsnabbt..

Naeh, nu måste jag skriva lite om Rom tror jag, annars kommer inte Ulrika bli glad på mig. Jag har inte varit så aktiv denna lektion om vi säger så. haha. ackove på det! Men min motivation har rymt O_o (igen) så hittar ni den får ni gärna ge den till mig, för den behövs. 
Vill också säga till Sara om hon läser detta att KRYA PÅ DIG OCH KOM HIT !  <3

en sista grej bara,
Idag när jag kom till skolan gjorde jag nog nästan det pinsammaste jag gjort hittills, och då kan ni tänka er hur pinsamt det är för jag har gjort mkt knasigt. 
Det regnar nämligen ute idag, vilket gör att det blir blött på marken, och även golvet inne i skolan som inte är halkvänligt, det är inte heller mina skor (märkte jag idag). För när Tove och jag kommer in i skolan, lite sådär smått stressade eftersom att klockan är typ precis halv, alltså går vi lite snabbt. DÅ kliver jag lite snyggt i en "vattenpöl" på golvet och tappar balansen totalt, det säger WOOOOOSCH och sen BOM! och där ligger jag xD mitt framför näsan på hela Hp06, ojojoj, så jäkla typiskt säger jag bara. Tove höll iaf på att skratta på sig, även jag + ja hela hpklassen då va. MEN det är ju skoj att man kan bjuda på ett skratt lite sådär då och då ;) 
PINSAMT som sagt, men jag är van så. 

haha.
ha det nu bra!
over and out 
/ f. 


2 kommentarer

Emmy

09 Sep 2008 23:20

Vi slipper väl skolan och Mönsterås snart..? London baby london!

XONX

09 Sep 2008 23:22

Trevligt :P

Kommentera

Publiceras ej