still sick

0kommentarer

shaaohao. 
Idag är det fredag och jag är still sick! Jag vill inte vara hemma och tråka jag vill faktiskt vara i skolan och ha skoj med min fina klass. Även att fredagarna är de värsta så brukar vi ändå lyckas att ha rätt skoj i alla fall. Jag skulle tippa på att de sitter och har svenska just nu. Det värsta är allt man missar O_o iiiiinte bra det här! 
Hade tänk att gå till skolan idag faktiskt för jag hade typ ingen feber igårkväll, men sen under natten va så har den spökat, trodde jag hade hamnat i klimakteriet eller ngt för jag var varm..kall..varm..kall..varm..kall...varm..kall..osv. Nu är jag en aning mer neutral tror jag, men rätt som det är kommer det en sån där härlig våg av varm eller kallt över en. MYSIGT - not. 
Jahaja, blir ingen utgång ikväll tyvärr, måste vara hemma och bli piggelin, apa på det säger jag bara men sånt är som sagt livet ibland. 
Imorgon blir det förhoppningsvis lite film-mys med mat och gott hemma hos utter iaf :) Det ser jag fram emot. Är jag inte frisk då, ja då jäklar ska jag hämnas på viruset, haha. 

Naaeh, har gjort lite läxa faktiskt, så lite duktig har jag varit (: Men nu säger huvudet ifrån att det behöver vila så jag ska väl gå och dra en sov (haha), eller kolla lite på SATC kanske ? hmm.. det får i alla fall tiden att gå snabbt, alltid något (: 

men ha det tipptopp!
over and out
/f. 








hejhejhejhejhej, jag saknar dig! 

Kommentera

Publiceras ej