onsdag

1kommentarer

hellå.
Idag är det onsdag, mitt i veckan, alltså lika många dagar till helg som man gått i skolan. 
Dagarna går allt snabbare, vilket är skönt. Men det kanske beror på att man hela tiden ser fram emot något eller ska jag säga någon. Kvällarna innehåller för tillfället mest plugg plugg och åter plugg + några trevliga telefonsamtal så klart. 
Fast jag ska bryta mitt mönster ikväll, för då ska jag besöka min fina vän emmy, vilket ska bli trevligt för jag har inte sett henne på väldigt väldigt länge. Vi ska kolla  priser på flyg till London och hotell! Äntligen blir det av (: Vi får nog sällskap av en Mårten och en Jakob också, roligt roligt! Det ska bli skönt att få byta lite miljö, man tröttnar lite på mönsterås ibland. 
Sen blir det nog en stockholmsresa till vintern vilket jag redan nu ser fram emot! :D

naeh, nu har jag Historia C och ska läsa lite om mordet på John F. Kennedy, eller ska nog läsa på religionen tror jag, har redovisning sen efter detta, huhu. 
Sen härlig naturkunskap, Kemi, underbart. (not). 

Nu kommer nog anders snart klampandes i sina träskor, så det är väl bäst att öppna boken ;)
ha det fint!

over and out 
/ f. 

1 kommentarer

Louise

18 Sep 2008 12:54

sv: tack hun! jag kan göra en ny till dig när du vill, om du vill! :) saknar dig jättejättemycket, bästa.

Kommentera

Publiceras ej