måndag

0kommentarer

hejhallå.
Nu är det måndag igen, alltid lika skoj. Helgen flög förbi, blev som sagt en "hemma"helg vilket också behövdes (:
Nu sitter jag i köket och har koll på grytan med sjömansbiff som kokar på spisen för pappa gav sig ut på en springtur. Trafik- och italienskaböckerna ligger fint uppradade framför mig. De skriker ut "LÄS OSS, GÖR LÄXAN", vilket jag snart ska tänkte bara skriva lite först. 
Idag har annars varit en bra dag i skolan. Hade sovmorgon och jag, hör och häpna, KOM I TID! Brukar alltid slöa till mig lite och bli försenad, men icke sa nicke idag var jag i tid. Det känns ändå inte så seriöst med psykologin, läraren har ju inte koll på oss för 25 öre. Hon vet inte vad någon heter, vilka som är på lektionerna eller vad vi gör.. låter inte det lockande? Jag är mest orolig för betyget, haha, men det får väl bli som det blir med det. Hon är i alla fall väldigt trevlig, vilket är huvudsaken, kanske. 
Annars är det näst intill minusgrader idag, eller inte riktigt men KALLT är det i alla fall. En sådär 10 + eller något och sen grått och blött, härliga höst! Men helt ärligt så älskar jag hösten, jag gillar när man får ta på sig mysiga höstkläder, mysa innomhus + mörkret (: Fast det bästa är ändå att alla insekter dör på grund av kylan, eller inte alla, men nästan i alla fall. Hejdå mygg och getingar :D

Naeh, om man skulle börja plugga lite kanske, så det blir klart. Men hojt så traukigt det är, men som sagt livet ska väl inte vara en dans på rosor hela tiden. 
Men ni får som alltid ha det tipptopp (: 

over and out
/ f. 






Kommentera

Publiceras ej