lördag

0kommentarer

hejhallå på er (:
Idag är det lördag och min feber är borta, lycka. Men det blir inget festande eller tjoande för det, vilavilavila, skoj va? Njae, men nu måste det bli friskt på riktigt! Haha, är rädd för att mina lärare kommer söka upp mig annars, eller något. 
Så ikväll blir en lugn och mysig filmkväll med mat och gott hos utter med henne, sara och becka (: 

Annars sitter jag just nu mitt i röran, jag försöker få i ordning på mitt SUPERDUPER stökiga rum, haha. Jag hittade mängder med mysiga dammråttor under sängen och skrivbordet som ska bort bort bort.
Men jag har iaf inte en hel spindelfamilj på rummet som vissa andra ;) Så än så länge är det lugnt, haha. 

Har drömt superknäppa drömmar de senaste två nätterna, sara vet vad jag snackar om, haha. I natt och imorse har det fortsatt med knäppa drömmar, vet inte riktigt vart allt kommer ifrån, för man brukar ju säga att man drömmer om saker man upplev under dagen, men hmm.. det stämmer inte riktigt i mitt fall, haha. Fast jag ska inte klaga det är händelserika och roliga drömmar, jag kan gärna fortsätta drömma dem.

naeh, nu måste jag väl ta tag i mitt liv tror jag och få iordning på rummet som sagt (: 
Men ni får ha det finfint!

over and out
/ f. 










17 dagar left. . . 

Kommentera

Publiceras ej