Friday

1kommentarer

yey, today it's my day, FRIDAy ;) haha. 
Sitter för tillfället och diggar Lars Winnerbäck och kollar på ännu ett avsnitt ur min sex and the city box. Nu spillde jag svartvinbärs te över tangentbordet också, tooppen!
Jag har laddat över massor med ny musik på datorn ifrån gamla skivor jag hittade här hemma, haha. Minnen säger jag bara. Som tillexempel melodifestivalen 2002, med Poets som jag blev förälskad i + Ann-Louise och Molle med "sluta" som sara och jag dansade loss till här hemma i vardagsrummet, haha! Tänk, det är sex hela år sedan, helt sjukt vad tiden går. Från 12 till 18 på bara ett ögonblick, vad hände egentligen? Det är den stora frågan. 
Jag tror inte jag behöver bli äldre än typ 20, där skulle det vara okej att stanna. Då är man inte liten längre och ännu inte gammal, utan man kan fortfarande göra precis hur och vad man vill. Eller iaf innan 25, för då ska man väl ha listat ut vad man vill göra med livet kanske till och med börjat fundera på familj och allt sånt där. Det läskiga är att det bara är 6 år dit och som jag skrev innan här uppe går 6 år otäckt snabbt. Snart sitter jag där på ålderdomshemmet i en rullstol med en filt över benen och tänker tillbaka på mina ungdomsår, om jag minns dem vill säga. Nej usch, nu ska vi inte tänka för långt, bättre att ta en dag och ett steg i taget, sakta men säkert framåt. 
Huaja sicka tankar. 

Jag har snart sett klart på hela säsong 5 iaf, efter det blir det nog duschen, lite städning av rummet och sen äta ngt tror jag. 
Nu ska jag återgå till tittandet,
ha det fint!

over and out 
/ f. 



och imorgon är det lördag för er som inte vet det ;) 

1 kommentarer

sara

06 Sep 2008 02:02

haha, det var tider det :D vi var inte dåliga på att dansa då heller ;) PLUS att det är lördag Frida ;) moahaha

Kommentera

Publiceras ej