söndagsöndag.

1kommentarer

Ännu en helg har tagit slut, tyvärrtyvärr.
Denna har varit riktigt händelserik vill jag lova! I fredags var det äntligen dags för kvällen vi längtat efter i ett halvår, björn gustavsson, özz, måns möller och Soran i kalmarsalen. Det kunde inte blivit mycket bättre, jag, utter, becca och jossan satt på första parkett, och då menar jag verkligen första. Vi var så nära scenen att vi kunde slänga upp benen på den, haha. Föreställningen var så otroligt jäkla sjukt bra! Skrattade så jag hade kramp i både mage och hals! De killarna vet verkligen hur man underhåller vill jag lova. Utter, där valde vi något bra att spendera pengar på :D
Sen efteråt blev det utgång till Bistro med becca och jossan. Hade det überskoj och trevligt, men kvällens höjdpunkt är nog ändå att soran, özz och måns + deras dj var där ;) ojojoj! Och så måste jag bara skryta(mina stackars kompisar kommer få stå ut med det länge, men jag menar det är inte varje dag en sånhär sak händer.) Först så berömde vi dem för en toppen föreställning och sen inte så mkt mer. Men sen när vi ska gå ut och börja gå mot bussen, skriker felle på mig som under kvällen har hängt ihop med hela komikergänget, och mycket väl stod de alla tillsammans utanför (med undantag för björn då som var kvar på hotellet). Så vi stod där hos dem och snackade ett tag medan de dillade om vart de skulle ta vägen eller göra av kvällen, det slutade med att de skulle på efterfest och att vi hade sällskap till stationen, eller vi gick med Soran medan de andra flamsade runt några meter framför, men jag säger bara det OJOJOJ  vilken kväll :D Inte varje dag man får samtala med en kändis inte, haha. Måste också tillägga en väldigtväldigtväldigt trevlig kändis! :) Sen var ju bussfärden hem rätt underhållande med, Becca och jag fann en ny vän, martin hette han x) Haha, herreguh säger jag bara vilken konversation inte mycket seriöst sagt där inte bara en massa skratt, men det är trrrevligt det så jag ska inte klaga! 
Sen igår var det kalmar all day long, middag med två av mina favoriter matildus och emmy, eller ska jag säga snyggemmy kanske?, haha. Det var i alla fall supermys med middag på Zorbas(jag borde få klippkort där eller något, känns som jag är där hela tiden). Vi åt så att knapparna i byxorna näst intill for iväg, snackade lite smått och hade det allmänt trevligt :) Sen åkte snyggemmy och jag med mina föräldrar ut mot IKEA och alla andra stora affärer som har etablerat sig i lilla kalmar. Vi två virrade runt inne på IKEA och fann lite småsaker, emmy köpte grrymt snygga "cosmopolitan glas" och jag barnplåster + burkar till utters och mitt projekt. Sen virrade vi runt inne på media mark (eller vad det nu heter)  och sist men INTE minst city gross. Där lekte vi bland halloween sakerna, det var vi två plus några åttaåringar x) MEN vad skoj man kan ha med en halloweenmask! skrattade så tårarna rann i alla fulla fall. Underbart. 
På kvällen blev det movie med sara och emmy + emmys mamma :) Vi såg SATC the moviiieee, ASBRA! Sen promenad och träffade daaanieeel och matildus och sen åkte vi alla hem eller inte jag för jag gick in till Tove. 
Idag har morfar varit här och ätit söndagsmiddag och efterrätt, mycket trevligt :) Och nu sitter jag och ska skriva en bokrecension i engelska C, bläk :( men jag orkade inte alls så jag skrev lite här istället. 

naeh, nu måste jag ta mig i kragen och jobba lite! Fasen jag har blivit en sån slöpåse! ACKOVE på mig..
saknar dessutom min finafinafinafinafina henrik lite mycket :( bläk.

naehnaehnaeh, ha det bra!
over and out 
/f. 

1 kommentarer

Josefin

19 Oct 2008 21:39

Precis, väldigt bra sak att spendera pengarna på ;D

Kommentera

Publiceras ej