torsdag

0kommentarer

Oh happy day, idag är vi lediga ifrån skolan, wünderbart. Men tyvärr går denna dagen åt till skolarbete i alla fall. Har ett supertraukigt megajobbigt Kemiprov imorgon :( jekla shiiiit. 
Missar tobbes konsert idag också, så mitt humör är inte på topp just nu. Men jag vill gärna inte få ett ig imorgon så jag gjorde nog rätt val i alla fall...men apa i alla fall. 
Igår blev det pluggpluggis fram till åtta för då bar det av till Kalmar, onsdag=lill lördag. Det var så skönt att dansa loss, bort med alla traukiga bekymmer och skolångest och allt annat, in med lyckorus. Tack alla finingar för en rolig och trevlig kväll! Och ett Grattis till Hanna som fyllde 18 här-om-dagen! (:

Naeh, jag måste nog återgå till kemiplugget nu, får väl se om något fastnar, men det lär jag ju märka imorgon.
HUH, men snartsnartsnartsnart är det lov lov lov looov, och då blir det LONDON! Om två veckor är vi där, underbart!
och om två veckor kommer också henrik hem som har åkt iväg för att vara duktig på sjön, men lite tomt är det allt ska jag säga er, men två veckor går snaaabbt :)!

naenaennae, nu är det pluggis gånger 2500000 som gäller ;)
ha det tipptopppppp!

over and out
/ f. 


Kommentera

Publiceras ej