hejhejhej

0kommentarer

Idag är det FRIDAY, weeeeiii! Härligthärligthärligt med heeelg för jag är så skoltrött, eller kanske inte skoltrött mer trött på allt som har med skolan att göra (förutom mina finafinafina vänner of course). Läste just min caoouuusiiins blogg (loyuise) och jag känner samma sak, jag vill ut och resa nunununu! Australien med Sara, ska vi åka redan imorgon? Jag vill upptäcka något nytt och se nya platser, trött på att gå i samma mönster dag ut och dag in. Fast i och för sig är det endast EXAKT 8 månader tills vi tar studenten, 10 juni 2009! tiden går snabbt.
Fast först väntar en resa till London tillsammans med emmy,mårten&jakob om två veckor(peppen!!!), Rom med italienska-klassen och Stockholm med bästa spa06 och spb06 :D Det blir skojskojskoj. Förhoppningsvis hinner jag klämma in att få mitt körkort snart också, så då blir det nog lite roligare ;)

Annars är det ingen vanlig dag idag inte, nej för det är Henriiiiiks födeeelseeedaaaaaag, 19 hela år, inte dåligt det inte (: Huh, jag var inte duktig och gjorde frukost på sängen, ackove på mig haha. Men han fick faktiskt present iaf, lite snäll kan jag vara ^^
sötegöte. 

Naeh, nu har jag staden&framtiden sitter och letar fakta om storskaligheten, för er som undrar så är det en arkitekturstil på hus som byggdes mellan 1965-1975 i Sverige i samband med industrialiseringen och urbaniseringen. Så nu har nu lärt er något nytt idag, kan ju alltid vara skoj menar jag ;) Eller iofs just nu skriver jag ju här, så där ljög jag lite, men jag ser att Erika här bredvid inte heller är så aktiv, hon kollar in stövlar på dinsko för tillfället så jag känner mig rätt lugn. 
Sen efter det blir det att äta massa gott på italienskan för Bjöööörn har fixat italiensk mat till oss, och det tackar man ju inte nej till ;D

neeheeeee nu ska jag nog göra nytta tror jag, men får se hur det går med det ;) 
lyssnar för övrigt på sugarplum fairy vilket var otrrrrrooliiigt länge sen, men uh så bra dem är!

ha det tipptopp! (:
over and out
/ f. 


(lustig blogg idag jag vet, ber om ursäkt men jag är trött, så det bara blev så)

Kommentera

Publiceras ej