torsdag kväll - go och glá är jag varje dá -

0kommentarer

Hej på er. 
Denna dag har inte varit allt för händelserik. Vaknade med världens huvudvärk, kändes som att jag hade sovit med ett band fastspänt runt huvudet hela natten. Inget skoj alls om jag ska vara ärlig. Det bara gick inte att försöka göra sig klar, det var riktigt stop, nejnej! Uppe ifrån huvudkontoret. All energi var som bortblåst och efter jag sjukanmält mig somnade jag om och sov länge, men icke sa nicke var det bättre sen. Tänkte mig ju att jag hade kunnat plugga efter att jag sovit bort huvudvärken, men den ville inte ge upp.  Känner mig inte alls piggelin, energilös och seg, urk på burk. 
Jag som var så himla pepp på utgång imorgon med klasskompisarna + det att jossan äntligen fyllt, men är det såhär imorgon så blir det hemmakväll för mig =/ .  jeeeklaaa shiiiiiit. 

Sitter annars och försöker få ihop mitt muntliga nationella som jag ska ha imorgon. "Människor med stort inflytande". jai. 

 religionen kommer då inte bli klar i tid heller, ännu mer skoj. 
uuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrk. 
får man lägga sig under täcket och bara försvinna ett litet tag? 

irritationsobjekt? antar deeeet, inte min mening du. 
buhu. 

over and out 
/ f.    - inte så go och glá idá - 
(sorry utter att det inte blev ett inlägg igår, men det kom så mkt annat i vägen, jag lovar att skriva ett roligt inlägg när läget är lite bättre ;P )

Kommentera

Publiceras ej