torsdaaaag

0kommentarer

Hej där (:
Vet ni vad? Jag har just dammsugit mitt rum för första gången på flera veckor.. jag vet jag måste bättra mig men jag är en sådan upptagen människa att jag inte prioriterar städning av mitt rum högst. Om ni förstår hur jag menar? 
Hahaha, nejdå, jag är bara lat, tyvärr är det den bittra sanningen. Fast upptagen är jag kanske också på sätt och vis, jag menar skolan tar ju lite tid av fritiden då va. Men nu har jag ju tyvärr ingen Henrik hemma som stör mig i pluggandet, annars så är det väl hans fel lite också att jag inte hinner städa ;) haha. Nejdå, usch fy på mig, inte skylla ifrån mig på andra! 
Men eftersom jag vet att han den där hittar hit och läser detta, nu när han har åkt ifrån mig för att jobba! Dumma dumma dig, att lämna mig här i två hela jäkla veckor, inte snällt det inte :( FAST jag tycker om dig i alla fall ska du veta så det är ingen fara :) (hahahaha, jag är knas jag vet, men jag babblar ju som alltid? ) Meeeeeen heeeenRRRRRrrriiik, läser du detta nu, så tänkte jag bara säga att även att jag är knasig ibland, vilket du iofs också kan vara, så vet du om att jag tycker om dig hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimlans mycket och saknar dig A LOT! <3

Huh, nu lyssnar jag på massa hög musik, det är nog nästan bland det bästa som finns, musik alltså. Det är så otroligt sjukt bra, den ställer alltid upp musiken. Finns alltid där, i svåra stunder så som bra. Haha, men visst är det sant! 
Just nu är det en hopplåt! (sara vet vad jag menar..:P) Man får liksom bara känslan av att vilja hoppa runt och studsa upp och ner, underbart. Vill ni veta något hemligt ? ...... kommer det en såndär asbra låt och jag har på musiken högt, så studsar jag runt här som en galning, haha. Det är nog den bästa kicken man kan få, att dansa loss som bara den, hoppa skutta dansa skaka och ja röra sig :D! Testa vettja om ni inte redan gjort det menar jag, haha. Jag lovar er ni kan inte annat än att må bra och känna er lyckliga efteråt ^^ 

Naeh, nu blir jag tokig.. . vissa människor alltså. . säger bara det . huh .  fattar nadaa.. och jag vet jag ska inte känna mig dum eller känna något sådär. Men jag är ingen person som inte känner något, jag kan inte hjälpa det men jag är bara sån. USCH vad knas allt blev =/. Men sånt är livet på en pinne kanske sånt man helt enkelt får ta ? .. 
Är ju glad att jag har mina vänner och vet vart jag har dem kan jag ju lova. 
På tal om vänner, så träffade jag en efterlängtad sådan idag (: Matiilda och jag ute och gick, tror nog det var minst tre veckor sedan jag såg henne sist. Det är helt sjukt, även att vi bor cirkus två hus ifrån varandra hinner vi inte ses. Huh, men det är då skönt att man har mycket att snacka om varje gång iaf :) 


naeh, nu måste jag nog fortsätta min städning kanske.. eller om jag sparar resten till helgen.. ja det blir nog bäst så kanske. . haha. 

huuuuhlalalaaaa. sov så gott, det ska iaf jag i min nybäddade säng :D
goooooood niiiight!

over and out 
 / f.     - loooooooove - 


En enda minut, sen har tiden runnit ut, den kommer aldrig tillbaks. 
Faller handlöst, svävar tyngdlöst och känner mig så fri. 
Du bestämmer min vän, det är nu och inte sen . 

Kommentera

Publiceras ej