onsdag

1kommentarer

hejhejhallåhej.

Nu är svenska nationella skriftligt avklarat, HURRAAAY! 
Utter och jag var kvar lite idag och gjorde klart våra fina "burkar", dekorerade med sidenband och jag säger då att de blev helt förtjuuusande! Så nu har vi placerat ut en i kafeterian, skänk en slant och läs våran fina broschyr (: 
Annars så är min lillebror äntligen hemkommen ifrån Italy, han hade med sig äckliga chips hem, tack underbara sötebror, haha. nejdå, det är tanken som räknas, kom ihåg det!
Imorgon är det torsdag vilket innebär sovmorgon, underbartunderbart. Men måste dock upp lite tidigare för att duscha, jag fastnade framför en film ikväll så jag hann inte med det 
Pappa och jag for in till kalmar idag för att köpa födelsedagspresent till maaammaa som fyller på söndag. Jag hittade mig även en tröja (: (Y) 

Naeh, vet ni vad nu kallar sängen, mina ögonlock är tunga som bly och huvudet gör lite ont, så det blir till att sussa. 
För övrigt och på tal om sängar har jag köpt en ny, den kommer nog vilken dag som, den är mega skön! :D (intresssmurfarna hoppar av entusiasm.) 

Jätteknepigt inlägg, I know. Men det får vara så ikväll, jag är trött, vill sova, trött.. haha. 

ha det fint, nattinatti!

over and out 
 / f. 







saknar min kusin vitamiiiiiiiiiiin där borta på andra sidan Sverige! 

1 kommentarer

Louise

19 Nov 2008 09:51

saknar dig medddddd!

Kommentera

Publiceras ej