naaatttttttttttt .. snart lördag .

1kommentarer

Kom nyss hem ifrån kalmar, det har varit en über trevlig kväll med god mat + massor med prat&skratt. Sällskapet var utter, amanda, sofie och anna :) Efter att ha undersökt de flesta restaurangers menyer bestämde vi oss för att spendera kvällen på Ernesto, och tur var det. Där blev det stenungs-bakad pizza, supergott! Också det att vi fick ett runt bord längst in, passade oss perfa :) 
Huh måste bara dela med mig av en av kvällens händelser. Mitt i en av Utter många roliga berättelse så är det några vid bordet bakom som börjar skratta(åt ngt), och en av "tanterna" skrattar som bara den, väldigt högt& gällt och sen rätt som det är börjar hon slå i bordet med handen! Amanda och jag som var de enda som märkte detta, skrattade så att vi nästan grät, kramp i magen blev det iaf, medan de andra tre inte fattade någonting men skrattade gjorde de iaf, ojojoj så skoj! Vi får la tacka tanten för ett förlängt liv kanske? 
( det var iaf skoj när man var där) ^^ haha. 




Godnatt gott folk nu ger jag upp för kvällen tror jag (: 
jag bjuder på ett läckert foto också, föreställande mig i en av mina bättre poser ;)

goooodniiiight! 
sleeeeep tiiiiight (haha)! 

over and ouuuut
/ en mätt och nöjd f. 

1 kommentarer

Louise

30 Nov 2008 20:49

ÄLSKLING! Saknar dig sjukt mycket. Förlåt för att jag är dålig på att ringa, men det händer saker hela tiden! Men ska bli bättre, lovar dig <3 Love you, big time!

Kommentera

Publiceras ej