högvarv

2kommentarer

Jag är trött på att vänta. 
Jag är trött på allt skitsnack.
Jag är trött på förvirrande tankar.
Jag är trött. 

Väntar, ja det gör jag. 
När ska du förstå att man måste ge för att kunna ta. 
Vi är två om saken. 

Skitsnack, jag tål det inte.
Det är det som de svaga tar till när vanliga ord tar slut.   
Ignorans är det värsta som finns,
det innebär osäkerhet och väntan.
Men i detta fall kanske ändå det bästa?

Huvudet snurrar på högvarv.
Tankar som far fram och tillbaka.
Vem, vad, när och hur? 
Vem är jag?
Vad ska jag göra sen?
När listar jag ut det?
Hur kommer allt sluta?

och trötthet. 
man tappar suget. 
Vi som trodde att vi hade tur. 
Tänk så fel allt kan bli. 


huh. 


over and out. 
/ f. 



men en sak är jag glad för och det är alla mina nära och kära :)
Ni som får en att må bra och märker när något är fel.
Man ger och tar tillsammans. Det är så det ska vara. 
Ni är bäst! 
och ni vet vilka ni är (:




2 kommentarer

Felicia

01 Dec 2008 16:51

Tjejen! Vi måste ses snart! en fika på lovet kanske?

Stor mega kram

Josefine

01 Dec 2008 17:39

PUSS på söte <3 :) Dig tycker jag om!

Kommentera

Publiceras ej