stålkvinnan

3kommentarer

alltså det låter fasiken bättre men stålmannen, hela grejen tappar lite sin innerbörd när man skriver stålkvinnan. Då låter det mer som en kvinna av stål och inte liksom stålmannen som kan flyga ^^ hm. aaja, men jag är ju ingen man jag är ju kvinna så det får väl bli så. HAHA. aja, hur som helst ska jag kanske komma till varför jag valde min rubrik ?
jo det var såhär va, att idag när tove, erico och jag cyklade hem ifrån skolan, vi har precis kommit över på cykelbanan där mitt emot det nya duabhuset. När jag får för mig att ta tag i Toves arm, vilket inte var så smart. För typ tio sekunder efter det så hakar mitt cykelstyre sig fast i hennes och min cykel får fnatt och bara liksom försvinner under mig.. detta leder till att jag störtdyker ner på marken, i stålmannen stuk med handen fram sådär lite snyggt ni vet. Sen som om inte det var nog så fick jag en sån jäkla fart när jag dök ner så min datorväska slungas liksom över mig vilket leder till att jag gör en mycket snygg kullerbytta när jag når marken. Det ska också nämnas att det var byggarbetare på andra sidan vägen + att vi mötte en cyklist xD Jag skrattade så jag höll på att få kramp i magen, dels för att jag tänkte på hur jäkla fult det måste sett ut att se mig störtdyka sen göra kullerbytta + pinsamheten i det hela ^^ Tove och Erico skrattade lika mycket dem vill jag lova ! 
Men lite ledsen är jag allt för jag skrapade upp hela jäkla tån på mina söta ballerina (iofs HM men iaf) sen värsta gräsfläcken på mina nya jeans (men det går bort med lite medel) + att jag fick ont i knäet. Men jag överlevde så jag ska inte klaga ;) haha. huaja. Tänkte bara ge er ngt kul att läsa. Ni som känner mig kan nog mycket väl se er denna bild framför er, så det bjuder jag på. 
Sen också en skoj grej att jag har gjort stålmannen posen en gång tidigare när jag har trillat. Men då var det inte av cyklen utan en häst som slängde av mig xD Då riktigt flög jag av med ena handen framför huvudet, precis som stålmannen. haha. Lite småskoj fakta bara. Så därför valde jag rubriken ^^ 

nehe ni nu ska jag sova :D
var bata tvungen att skriva lite ^^ 

ha det tjuusigt!
over and out 
/f. 

3 kommentarer

sara

19 May 2008 23:51

fasen att jag inte fick se det xD men jag fick i alla fall vara med första gången haha :D

Alma

21 May 2008 16:44

Jag såg det framför mig :D

Emmy

26 May 2008 23:13

haha, typiskt dig fiafis :) låter som den gången du fastnade under cykeln i en korsning... höhö. mitt internet i sthlm är dumt i huvudet - så jag försvann inte bara innan! :)

Kommentera

Publiceras ej