sick sick

0kommentarer

Hellaau på dig bloggen :)

Har egentligen inget intressant att skriva men kände som sagt ändå för att skriva lite. Kanske är det för att jag ligger hemma och är sjuk så jag behöver "prata" av mig lite. 
Har typ "allt i ett sjukan" eller ngt, huaja. Det blir nog ingen skola för resten av veckan, kanske fredag :) Måste faktiskt vara frisk till helgen för då fyller lillebror hela 15 år + att han konfirmerar sig och då kommer släkten, så då kan man inte vara sjuk. 
Missar np i matten imorgon men det går att göra sen, palla sitta i fyra timmar och skriva matteprov med feber typ :O nä, så det går inte. Får hålla tummarna för kompisarna istället :) 
___________________________

Varför är det så att det bara är totalt meningslösa tv-program vid den här tiden på dagen? 
Jag menar det är bara massa talkshows eller program där man ska ringa till, urk. 
Så det blir till att glo på musikvideos på mtv halva dagen ^^  haha. 

Nehe nu ska jag gå och försöka koka lite soppa ( : 
ha det fiint!

over and ouuut.
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej