motivationen har rymt.

0kommentarer

hej igen. 
nu är långhelgen förbi och jag blir depp av skolan. urk på den. Jag fattar inte vart min motivation har tagit vägen, den har liksom rymt. Så ser du den får du gärna höra av dig, för jag skulle behöva ha den tillbaka. Jag menar nationella i matte på torsdag och ett arbete i ekonomisk geografi till fredag. bläk. just nu vill jag bara skita i allt, men kan jag det? ne, inte det inte. Hur mycket jag ens försöker så kan jag inte, tönt på mig men det är så sant. nu kom jag på en sak till jag har affärskommunikationen kvar också. åh. apa. JAG BEHÖVER MOTIVATION! Jag kan låna och lämna tillbaka det sen lagom till sommarlovet...åh. 
Vill ni höra en sak till? Jag tror jag är sjuk, typ febrig och sårig i halsen.. där fick jag för att jag sa att mitt immunförsvar var bäst för jag har inte varit sjuk på väldigt länge. Men så idag så bara BANG! fasen tänkte jag då. Meh, sånt är livet jag överlever nog. haha. Har mina fisherman's friend med citrussmak som hjälper mig genom dagen. 

Jag har också gått och kärat ner mig i Neverstore och sen sugarplum fairy, igen.. haha. det kommer ty periodvis. tänkte att ni kanske ville veta, ville ni inte så vet ni det nu iaf ^^




sen känns en sak rätt hoplöst just nu. så jag vet inte, lägger det nog på is ett tag. det blir nog inget braao, tyvärr. 

nehe, nu ska jag kanske jobba lite? om jag orkaar, är frågan. äuuaark. 

förlåt, för att det blev ett specigt inlägg. men det får ni nog stå ut med tror jag. haha. 

over and out. 
/f. 

Kommentera

Publiceras ej