sommaren ligger i luften

0kommentarer

Kan ni inte riktigt känna hur sommaren börjar komma allt närmare ? Nu är det bara en hel vecka kvar i skolan, och det är LYCKA! Jag sa likadant förra året, men detta året är det dubbelt så sant, JAG FÖRTJÄNAR VERKLIGEN DETTA LOV ! :D För som jag har har slitit detta år, adjö hemska uppsatser, adjö matteprov, adjö adjö adjö! Fas iofs allt kommer ju tillbaka till hösten, men då är jag redo ! För nu är jag som sagt så jäkla trött på vad allt skolan har att göra med. bläkbläk. 
Sommaren 2008 innehåller mycket skoj, midsommar i borgholm, sommarjobb och tjäna pengar, fyller 18 och semeester meed familjen. uhuj. Sen också träffa min finfina kusin Louise, kanske kör hon hit själv  i sommar ;) 
Kollade nyss in hennes blogg (www.loyuise.blogg.se) där hon hade lagt upp lite foton på oss två genom åren. Haha, jag säger då det tänk hur man har sett ut ! Den luggen jag hade på konfirmationen 2005 är inget att leka med alltså, ser ju ut som jag vet inte vad xD Men de bilderna fick mig att tänka på hur jäkla snabbt tiden går egentligen.. det är något sjukt. Vi tar studenten om ett år, ETT ÅR! Och ett år är då ingenting, det går ju hur snabbt som helst. Det känns inte alls som om jag är redo för att ge mig ut i verkligheten på egna ben. ojoj. Lite läskigt är det faktiskt, men det ligger också en känsla av frihet bakom. För jag menar, då kan jag göra precis vad jag vill! Jag kan åka vart jag vill, prova på sånt jag alltid velat prova. Det är vad jag kallar frihet. Men att åka ensam, bo ensam, lämna familjen och de vänner man alltid haft omkring sig? njaae, det känns inte lika lockande. Men sen så måste man bygga upp ett eget liv, och de vänner man har närmast följer ju med in i det livet också, eller hur?  ojoj, tankarna flyger iväg.  Jag som egentligen borde plugga geografi och italienska :O ackove. 

Men så är det, nu fick ni läsa om vad som snurrar inne i mitt huvud. Känner mig lite sämst, för jag är så himla dålig på att uppdatera, men det blir så när skolan tar över. . Men som sagt EN VECKA KVAR :D ! Det kan jag leva med. 

till sist vill jag lägga till att det är bluesfestival i helgen vilket jag ser fram emot :) 

ha det finnemang, nu ska jag tillbaka till böckerna ^^

over and out 
/ f. 

Kommentera

Publiceras ej