fredag

1kommentarer

Idag är det Fredag men inte gör det mig något gladare, för jag är fortfarande sjuk (!!!) Jag är så less på att nu, för det första är det sådär 20° ute, I SKUGGAN och sen är det så jäääkla tråkigt att bara sitta hemmaaa.. åh. 
Men nu måste jag blir frisk för imorgon fyller bästa lillebror år och sen på söndag är det då som sagt konfirmation för hans del, så då ska man sitta i kyrkan i sådär två timmar eller något. Men sen blir det kalas och tårta ^^ :D

Som jag har sagt innan så finns det verkligen ingenting att titta på såhär dags, så jäkla tråkigt. Fast tur att TCM finns där går det massa med gamla musikaler och komedier. Igår såg jag en film med självaste Elvis i och nu går någon komedi från 1957 ^^ inte för att jag har fattat den än för de sitter i en liten jolle mitt ute på ett stormande hav, ser inte riktigt humorn i det... haha. men det är väl bara jag kanske ? 
Förutom tv:n så sitter jag och lyssnar på Neverstores nya album, och jag kan lova att jag är helt såld. (som ni kanske kan se på den fina bilden här nedanför ^^ )
funderade faktiskt på om man skulle åka till hultsfred iaf och se dem, typ köpa endagsbiljett.. hm aja vi får se hur det blir med det :) 

nu ska jag vila ett tag till sen blir det att skriva geografi ^^ 
ha det fiiiiiiint. 

over and out
/ f. 

1 kommentarer

Emmy

13 May 2008 01:05

Jag tycker absolut du ska köpa dig en liten biljett! Gärna tredagars och bo med oss :D

Kommentera

Publiceras ej