tisdag (sent )

2kommentarer

suck, jag kan då inte gå och lägga mig i tid någon gång. Men sånt är livet! 
Jag måste bara skriva ett kortkort inlägg och berätta att jag har fått tillbaka min dator :D (LYCKA) Vet ni vad? Jag har fått ett helt sprillans nytt tangentbord (!!!) som har super härliga tangenter, åh jag är så glad :)) Haha, men det som är bäst är ändå att styrplattan och klickningsmojset funkar utmärkt ! :) Så jag är happyhappy, haha. 

Imorgon är det onsdag ( den 19 ) det betyder att det bara är torsdagen kvar sen är det lov. Ännu härligare är väl att jag alltid slutar tjugo i tolv på torsdagar så det är typ bara onsdag som räknas ;) haha. 
Jag får inte glömma att Jossaaaaan (utter) fyller hela 17 år imorgon :)) Ett stort GRATTIS till henne! Men det ska vi faktiskt fira på torsdagkväll, ska bli riktigt skoj (: 

nehe nu ska jag inte skriva mer, var bara tvungen att berätta om mitt nya härliga tangentbord :D haha. 
Sov så gott ! 
over and out 
/f. 


p.s Jag ska fortfarande göra om bloggen snart, så fort jag orkar.. d.s 
p.ps tänkte faktiskt be min caousin om hjälp för hon är så himla duktig på design och grejer. Så Louise om du läser detta kanske du kan tänka på frågan om att hjälpa mig med min blogg ? ;) haha. d.ds

GODNATT

2 kommentarer

Josefin

19 Mar 2008 16:44

nehe nu ska jag inte skriva mer, var bara tvungen att berätta om mitt nya härliga tangentbord OCH ATT JOSEFIN FYLLER ÅR IDAG!! hahah ;D

Malin

19 Mar 2008 16:59

p.ps haha det var de bästa :)
du är förskön du.

Kommentera

Publiceras ej