shaooao

0kommentarer

Idag är det onsdag vilket betyder två dagar till sen helg. Jag är så jäkla trött och vill ha lördag redan imorogn fast ännu mer vill jag ha påsklov. Men det är en vecka kvar sen är det looov :) Har absolut inga planer, bara sova xD haha. Får väl se om jag invarderar min kusin på västkusten. Men hon är ju faktiskt så duktig att hon har skaffat sig ett  jobb, så får se om det funkar :) Skulle vara bra mys att träffa henne, har inte sett ungen sen jul och det var ju ett tag sen. menmen får se hur det bliiiiir.

Nehe ni, idag hatr jag träningsvärk så det bara bubblar om det. Värst är det i högra armen, och jag kan inte komma på vad jag har gjort med den xD Kastatde väl lite väl hårt kanske igår på idrotten? Eller var det allt sträckande på dansen ? Jaja, det får förbli ett mysterium.  Jag ska faktiskt träna lite iaf ikväll, får la hoppas att det släpper lite då.
Nu ropar pappa att det är mat, vilket kommer väldigt lägligt för jag är riktigt hungrig :)

Ni får ursäkta att jag inte har fixat färdigt bloggen, men jag pallar inte just nu. Så den får se hemsk ut, det är bara så det får vara xP

Nu ska jag äta, sen plugga och träna sen vid nio är det Grey's anatomy :D

ha det braaooo
over and out
/ f.

Kommentera

Publiceras ej