Måndag igen

0kommentarer

Hej och hå!
Ett kort inlägg här nu bara. Ska ursäkta mig över min dåliga uppdatering, men det är ju fatiskt så att min dator är iväg skickad till skåne eller något för att lagas. Visst har vi som sagt andra datorer här hemma men det blir bara så att jag drar mig för att sätta mig vid dem. Så det är därför, jag lovar att försöka bi bättre på att skriva sen när min dator kommer tillbaka. Man blir så otorligt bekväm när man har en egen dator och man blir helt lam utan den. Det är hemskt att erkänna men det är sant, haha.
Helgen var bra, hemmamys för det mesta.
Nu är jag trötttrötttrött, sov dåligt i natt som de flesta andra söndag till måndag nätter. Dessutom klarade jag av min sista teorilektion, så det så nu är den saken ur världen ;) Härligthärligt.

nehe ni, nu ska jag gå och läsa igenom min och erikas redovisning tills imorgon, balett och tjajkovkij. Kan ni de fem balettpositionerna?

nu ska jag avsluta med något nytt tänkte jag, måste ju bli lite variation, haha :)

pusshej leverpastej !
/f.

Kommentera

Publiceras ej