håltimma

0kommentarer

Här sitter jag i min ensamhet, haha. Josefine försvann och det gjorde utter med.
Hon blev ledsen för hon var inte med i ett inlägg jag skrev på bilddagboken. Men nu har jag faktiskt nämnt henne här :) Hon är rolig hon, klär sin hund i kläder och målar honom med färgpennor mitt på huvudet ;D
Nu kom Josefine tillbaka, hon säger att det var teds fel att hon förvsann.

Vi har håltimma på tre timmar idag när de andra har språk. Eller språk steg 4 rättare sagt för vi läser faktiskt steg 1. Sara och Utter läser spanska steg 4, de är så flitiga och duktiga så :D. Jag läser italienska och jossaan tyska, som jag sa steg 1.
Jag är trött och vill hem, pallar inte turismen faktiskt och utter och jag är ju inte klara med powerpointen, ackove.
Ikväll blir det geografi och idrottsplugg + körkortsteori, bläbläblä! Men efter imorgon är det bara redovisningen på torsdag sen är det nog rätt lugnt *pepparpeppar*. Nej juste redovisning i svenska imorgon med O_o jäklar! aja det löser sig väl på ett eller annat sätt.
nehee nu ska jag inte skriva mer här, ärligt så orkar jag inte.

ha det finnemang!
over and out
/ f.

www.josefinutter.blogg.se :D
Du är allt en knasa du utter ;D

Kommentera

Publiceras ej